h1

Gândul la replică

Februarie 23, 2008

M-a apucat într-o zi damblaua unor replici prea îndrăzneţe poeziilor unor consacraţi îndrăgiţi. Următoarea s-a înregistrat ca replică la Istorioterapie, Marin Sorescu.

Interioterapie

Când mi se întâmplă
să am rău de zi
la deschiderea
primului ochi,rear-view.jpg
iau o oră
care nu există
cu o înghiţitură de aer
pe sec
şi nu obosesc
inspirând în minutele ei.

Stau ca la siestă
la umbra minutelor
moarte
aproape
din istoria înviată
a veşniciilor mele
dăruite a le fi umblat.

Pe măsură ce lor
le bate din nou câte o inimă
în obraji,
mă uit şi eu în oglindă.
La culoarea aceasta,
îmi spun,
pot să deschid
cu încredere
şi celălalt ochi.

11 comentarii

  1. Cel mai abitir gândesc replica în termenii trezirii. Sorescu adoarme liniştit, tu îţi deschizi şi al doilea ochi… Există un intermezzo între momentele corespunzătoare deschiderii primului ochi, respectiv celui de-al doilea. Acest intermezzo al interioterapiei îşi conţine elementele sale vitale.

    Îmi place imaginea! Ca de obicei, te întreci pe tine! 🙂

    A.Dama


  2. A.Dama, ai remarcat foarte bine dilatarea timpului ce are loc între deschiderile de ochi. Da, acolo are loc evenimentul esenţial. Acolo, poza devine poezie…

    Dacă aş încerca să vizualizez secvenţa în faţa mea, la propriu, mi s-ar părea probabil amuzantă. 🙂

    Mulţumiri!


  3. E bună verificarea asta şi pentru mine, Camix. Aşa mai ştiu că senzorii mei poetici funcţionează la parametri normali. 😛


  4. Ei, A.Dama, tocmai tu să te verifici? Mai degrabă eu mă verific, după felul în care se transmite ideea dorită (oricât de deschisă ar fi literatura interpretărilor multiple şi întemeiate).


  5. 😉


  6. 🙂

    Şi mersi de trecere!


  7. Doar cu gandul la replica… 😉


  8. Replică pe măsură!


  9. 🙂 Grazie, Dani. Kind of you! 🙂


  10. nu adormisei in masina, banuiesc 🙂
    cand te uiti in oglinda de la masina vezi pe langa tine, cand te uiti in oglinda de la baie vezi prin tine…las ca ma mai gandesc cum e…
    interesanta si frumoasa poezia. si poza mi/o place


  11. A, ai prins poza aceea cu privitul prin tine. 🙂 Mi-a plăcut la nebunie. Şi se potrivea…

    Iar, când te uiţi în imaginea din uşa de la intrare, vezi prin uşă în interior. 😛

    Mulţumesc de aprecieri! 🙂



I ♥ comments

