h1

Vremea cuvintelor

Iunie 17, 2008

click pe ea 🙂

şi o piesă.

6 comentarii

  1. Camix e prea trist, e multa durere si incercare de detasare de cauza durerii. Exprima lupta cu iluziile frumoase, care trec pe langa noi, credem ca ne sunt date, apoi dispar ca un abur fara urma.

    E frumos peisajul descris de versuri dar o frumusete trista.


  2. Hm, este o percepţie diferită faţă de cea la care m-aş fi aşteptat, însă este un punct de vedere. L-ai văzut mai trist decât l-am intenţionat; tristeţii i se oferă un contrabalans care trece pestea ea. Însă mă opresc aici. Poate la a doua vedere, îţi mai schimbi părerea. 🙂


  3. La a doua citire si mai dramatic 😀 😛


  4. Păi, atunci ce ne facem?! 😕 🙂 Aş întreba eu: Este dramatismul unul pur?


  5. Camix, drăguţo, am ascultat piesa de prea multe ori ca să recunosc în public. 🙂 Ai tu un dar de-a alege melodii care dau dependenţă, m-am învăţat cu asta. 😛

    Poemul e puţin raţional pentru gustul meu, puţin simplu, dar aparenţele înşală. 🙂 E un dialog între tăcere / muţenie şi vorbe / râs, cuvântătoare / necuvântătoare, la care se adaugă, oximoronic, vocea taciturnă. Tensiunea aceasta care implică prezenţa unei alterităţi parcă se rezolvă într-o rugă. Urmează un soi de eternizare de sute de ani şi detaşarea de… ce/cine rămâne la mal…

    Nu mi se pare trist. E de meditat şi de ochit corali. 🙂


  6. Păi, bine ai făcut dacă ai audiat-o de mai multe ori decât se poate spune. Poate ar trebui să fac un poem din melodii; să iasă mai complicat. 🙂

    Şi la tine e surprinzător ceva: detaşarea de ce/ cine rămâne la mal; nu mă gândeam că poate fi privită ca o detaşareş însă orice părere îmbogăţeşte paleta de sensuri sau poate invita la re-analiză. Dar în privinţa tristeţii cădem de acord.



I ♥ comments

