h1

Home, real, home

Iulie 14, 2008

Se apropie vacanţa. Nu mă corectaţi, pentru cei mai mulţi ea doar se apropie, nu a venit încă. Dacă nu aveţi încă planuri sau o casă de vară (de unde atâta bunătate), ar fi timpul să vă alegeţi una pentru evadare.

Am avut o oră la o clasă despre case neobişnuite. Cu ocazia aceea, o fată a făcut o navigare serioasă pe internet şi a găsit nişte exemple mirifice. Savuraţi şi preferaţi una din ele. Atenţie, însă, nu poftiţi! Periculos.

Buuun, acum că v-aţi delectat, trebuie să vă spun că 5 din ele sunt imagini fabricate (doar e internet, la urma urmei) şi 4 sunt case reale.

Intuiţi, ghiciţi, selectaţi.

Acum lista (am lăsat numerele originale ale pozelor): imaginile fabricate sunt cele cu numerele 1, 3, 4, 5, 10.

Apoi:

#6 Este un copac-restaurant din Japonia (Însă copacul nu e copac pe bune, doar construit să semene. În trunchiul lui, se află un lift.)

#7 Este un far: Farul Thomas Point Shoal din Annapolis (SUA), din secolul al 19-lea

#8 Este tot un far: Farul din Westerhever, din Germania

#9 Este o moară foarte veche din Franţa (se crede a fi din secolul al 16-lea)

#11 Este un palat în stâncă din Yemen, construit în anii ’30.

Eu am avut şi surprize la încercarea de identificare a fabricatelor (am bănuit de fals şi unele care erau reale).

Mă gândeam… Dacă ştim construi şi chiar imagina case atât de uimitoare, noi care suntem doar oameni, cu priceperea limitată, cum vor arăta casele noastre din cer?!

8 comentarii

  1. Relaxant exerciţiu. 🙂

    Uite şi-aici:

    Cred că pentru cea din cer nu putem avea reprezentare, că nici măcar imaginaţia noastră nu e suficientă. 🙂 Iluzii optice. 😀


  2. impresionant, Cami!

    Înainte de a citi explicațiile tale, deja bănuiam care par a fi doar „imaginație”. Mi-au placut cel mai mult 11 și 9. 11 cel mai mult.


  3. Mulţumesc, A.Dama.
    Şi foarte interesante videoclipurile, le-am urmărit cu gura căscată şi ochii mari ca cepele. 🙂
    Unii chiar au imaginaţie, nu aşa pe procente cu virgulă. 😛


  4. Flori,
    mă bucur că ţi-a făcut plăcere. Poate într-o zi, aud că v-aţi construit şi voi ceva beyond imagination. 🙂


  5. sunt atatea locuri interesante si la noi! dar si in lume, cred ca imaginatia frizeaza in acest caz ridicolul! adica, e o provocare sa depistezi care e facatura si care nu, dar la cate locasuri minunate sunt pe glob, nu-si prea au rostul…


  6. Mna, Cipri,
    ideea era doar să vă creez o delectare vizuală şi atât. Nu am urmărit să fac reclamă străinătăţii sau nestrăinătăţii. Oricum, cât am fost eu în străinătate… te-ai distra să ştii. 🙂

    Sigur că sunt şi în România locuri mirifice, nu am contestat.
    Acum ce îşi are rostul şi ce nu… aşa e, fiecare va decide în dreptul lui.


  7. draga Camix, am vrut una si-a crapat in alta parte! 🙂 de-acord cu tine! si ai reusit sa ma delectezi cu acele imagini! dar ma gandwam la cei care au creeat acele „anomalii” fermecatoare la privit, dar oarecum ridicole – cand lasam imaginatia sau memoria 🙂 sa proiecteze minunatiile realitatii.

    sa ai un timp(osibil) binecuvantat pe unde te preumbli!


  8. Cipri,
    nu-i nimic, acum te-am înţeles perfect. 🙂 Mulţumesc pentru lămuriri şi mulţumesc pentru urările făcute. Au prins bine, se pare, pentru că şi-au făcut efectul din plin. Acum, întoarsă acasă, regret că s-a terminat. Când am coborât din autocar şi i-am văzut pe toţi continuându-şi drumul şi făcându-mi cu mâna, am simţit cel mai puternic despărţirea. Şi asta pentru că a fost realmente un timp binecuvântat, imposibil de uitat. 🙂

    În privinţa anomaliilor pe care şi le imaginează oamenii, mă gândesc la anomaliile pe care le visăm noaptea. 😀 S-ar putea să mă provoace să scriu un articol pe tema asta.



I ♥ comments

