h1

Început

Septembrie 15, 2008

Urmează o etapă nouă. Începutul de an şcolar ar trebui să fie o rutină, un lucru care să nu mai reprezinte nimic neapărat nou sau emoţionant. Însă când se schimbă locaţiile şi când locaţiile sunt departe de casă, emoţiile cresc direct proporţional cu distanţa.

Mi s-a întâmplat ca, în momente de incertitudine, de frustrare chiar sau de tensiune să îmi prindă foarte bine anumite piese muzicale. De aceea, las în urma mea o fărâmă de cer, dăruită de un artist, Chris Tomlin, pe ultimul album, care se numeşte Hello, Love. Piesa Sing, Sing, Sing.

Testaţi-o când sunteţi fără roz în priviri, când vedeţi roşu în faţa ochilor, când deveniţi verzi în obraji.

Aici.

9 comentarii

  1. DUMNEZEU sa-ti daruiasca un an binecuvantat!


  2. Am ascultat melodia de mai multe ori. Pai… mai rar luam medicamentul asta cu cantatul. Sau nu? Oricum, succes in noul an!
    .
    Mi-am amintit instantaneu versurile cantate de Baniciu: „La-nceput de drum, toti visam o stea…” Sa visezi cat mai multe (dar nu verzi)! Si sa stii ca esti printre invingatori! 😉

    http://www.trilulilu.ro/cuoreblu50/f5859c259c1583


  3. Mult succes în noul an şcolar Cami! Ţie şi tuturor ostenitorilor din faţa catedrei! Să dea Domnul tuturor sănătate, multă înţelepciune şi înţelegere faţă de toţi elevii noştri dragi.
    Să ştii că am avut emoţii de parcă eram eu în locul elevilor! Ce mi-ar mai plăcea să fiu elev, să car ghiozdanul plin de cărţi, castane, melci şi tot ceea ce mai „strângeam”, cu mult sârg, în drum spre casă…
    Mă bucur că a început şcoala. Chiar mă simt foarte bine în mijlocul copiilor mai mici sau mai mari. De multe ori, cu ei pot avea discuţii mult mai serioase decât cu cei maturi care cred că le ştiu pe toate…
    Un început bun şi binecuvântat!


  4. …Am inteles ca esti profesoara…de aceea sacul meu cu binecuvintari o sa aiba rabdare, intelegere, mila, discernamint, curaj, statornicie, bunatate, o minte mai agera decit a lor si multa, multa intelepciune.

    Cuvintele ce le rostim au putere…Fie ca ale tale sa fie cu multa putere si sa aduca…multe schimbari in bine in vietile studentilor tai.

    Succes, Rodica


  5. Multa intelepciune in noul an scolar, profesorii au servici greu si provocator.


  6. Cipri,
    mulţumesc mult! Să fii binecuvântat cu fericire, iar micuţa ta cu multă sănătte şi voioşie!
    .
    .
    A.Dama,
    mă bucur că ţi-a făcut plăcere să o asculţi! 🙂
    Deci nu stele verzi, spui. Nici cai verzi nu e bine? 😛
    Mulţumesc pentru Baniciu, ascultat!


  7. Alex,
    mulţumesc! Mi-am cunoscut o mică parte din elevi. Vom vedea pe parcurs dacă vorovim limbi asemănătoare unii cu alţii sau dacă fiecare pre limba lui. Ceea ce va înseamna că vom vorbi în limbi. 😛
    .
    Rodica,
    mulţumesc şi ţie pentru urările tale. Da, cuvintele sunt arme importante. Cu ele se poate clădi sau dărâma. Să ne dea Dumnezeu înţelepciune să ştim cum să le folosim.
    .
    Cristina,
    bine ai venit şi mulţumiri! Într-adevăr, meseria solicită şi o face pe mai multe planuri.


  8. Sunt Mari,am citit ce ai scris si am”simtit” efectiv ceea ce ai trait si tu.In toate privintele.Si cu librariile si transformarea lor in farmacii….Suntem un popor bolnav, din pacate si profita farmacistii, care isi deschid „lanturi ” de asemenea locatii de vindecare trupeasca.Dar nici macar medicamentele nu mai au putere sa vindece…nici macar o gripa. Mai tot timpul luam cate ceva nou, dar numai Tatal ceresc ne alina durerile.Imi pare rau ca faci o naveta asa grea, am parcurs si eu cu trenul vreo 3 ani ruta Zam- Deva -50 de km.- Plecam dim la 6 si soseam seara la 6.Uneori scapam la 12, mergeam la sedinte.Dar a trecut.Nu te descuraja, poate gasesti ceva mai bun la pretransferari. Deja au trecut 2 saptamani, mai avem putin de mers…Vine vacanta de iarna,mai avem si 1 Decembrie,apoi vacanta!!!Poate o minte luminata de sus va schimba si legea cu decontarea abonamentelor.d
    Domnul sa te binecuvanteze si sa te intareasca!


  9. Bun venit la mine 🙂

    da, la pretransferări mă gândesc atunci când îmi spun că îmi iau jucăriile şi plec. 🙂 Asta mă motivează. Uneori nu e suficient, dar încerc să mai găsesc şi alte motivaţii, iar, toate împreună doară doară vor da un rezultat pozitiv.

    Vacanţa o aşteaptă şi profesorii cu aceeaşi ardoare ca elevii şi studenţii, în general. 🙂 Acum o aştept cu şi mai multă.

    Mulţumesc pentru urări şi pentru trecere!



I ♥ comments

