h1

Mulţumesc

Noiembrie 2, 2008

În perioada mulţumirii, am decis să las criticile la o parte şi să mă uit în jurul meu. La tot ce mi s-a dat şi am. Şi să mulţumesc. Că ne bucurăm de cadouri, dar uităm cine ni le-a făcut. Tot aşa mult îl deranjează şi pe Dumnezeu lipsa noastră de apreciere cum ne deranjează pe noi dacă ne străduim să facem o bucurie cuiva şi nu îi acordă atenţie.

Mulţumesc pentru

Dragostea şi siguranţa fizică, emoţională pe care o simt în familia pe care mi-a dat-o. Familia mea e un colţ de rai de care mi-e dor când sunt departe şi la care abia aştept să ajung din nou când plec.

Aprecierea şi acceptarea pe care le primesc în jurul prietenilor (din lumea fizic aproape sau departe). Ei sunt cei care mă încurajează să urc, cei care mă iartă când alunec, care mă determină să fiu mai bună şi să mă simt bine cu mine.

Provocările (cu stres mai mult sau mai puţin) pe care le implică serviciul pe care îl am. În primul rând pentru că îl am. Apoi, pentru că sunt conştientă (chiar dacă recunoaşterea costă mult) că numai provocările pot crea terenul pe care să cresc.

Timpul frumos care îmi creează condiţii de a lucra şi care mă obligă să dau mai mult.

Defectele datorită cărora pot vedea bunătatea celor din jur când le observă şi le corectează în dragoste.

Putinţa de a simţi, vedea, gusta frumosul de lângă mine.

Cuvintele pe care le pot folosi pentru a clădi. Clădirile sunt de multe feluri: vizibile şi invizibile, înăuntrul corpului, în afara lui…

Generozitatea cu care mi se dă mai mult decât aş merita…

6 comentarii

  1. Foarte frumos! Recunoştinţa este ceva înălţător. Ne face mai cu adevărat …oameni!


  2. Printre multe alte motive de mulţumire, pe care poate le voi enumera în alt context, aici vreau să mulţumesc pentru tine!

    Prietenii ştiu de ce! 💡


  3. Alex,
    aşa cred şi eu, iar faptul că cineva îţi mulţumeşte pentru un lucru îţi luminează clipa.


  4. A.Dama,
    🙂
    You are very kind! Domnul să te aibă în paza Sa!


  5. Ma gindesc ca atunci cind cerem ceva prin credinta trebuie sa multumim ca si cum am fi si primit!!! Ma gindesc la nesiguranta zilei de miine a tarilor noastre, la aripa ocrotitoare a lui Dumnezeu…tine-o Doamne asupra noastra…si-ti multumesc!

    De fapt ideea ta e buna. Am sa-mi fac si eu lista mea. God bless you, Camix!


  6. Rodica,
    mă bucur că preiei. 🙂 Da, aşa ar trebui, să credem că am şi primit. De multe ori suntem stresaţi că nu vom primi. Nici eu nu fac excepţie, din păcate.



I ♥ comments

