h1

Premiile timposibil ;)

Ianuarie 17, 2009

And the winners are…

1. Observatorul,

*

istock_observatory_pic3

*

primul care s-a aventurat în descifrarea imaginilor vedetelor. Observatorul vede la apropiere şi la depărtare. Stă atent şi conştiincios, urmărind acţiunile, tensiunile, împlinirile şi eşecurile, apoi înregistrează informaţia. Puţine îi scapă unui observator.

Observatorul vede cel mai bine cine trece pe roşu. Aşa că o piesă premiu: Speeding Cars, Imogen Heap.

Mulţumiri pentru participare şi identificare. 🙂

2. Marius B, adică Aequilibrium (chiar dacă nu-şi face reclamă),

*

timisoara-centru

*

Echilibrul e cel mai greu de găsit, indiferent de timpul despre care vorbim. Însă, cu toate acestea, căutarea lui ar trebui să ne caracterizeze.
Pentru că ştiu că eşti un admirator Coldplay şi ultimul album al formaţiei îţi e cel mai drag dintre toate ale lor, am ales un premiu din acest „sac”: Lovers in Japan. Cu motiv: urarea de ‘the sun will come out‘ peste 100 şi ceva de zile! 🙂
Mulţumesc şi ţie pentru prezenţa participantă şi pentru identificare!

6 comentarii

  1. multumesc. 🙂 Astept urmatoarele desene! Serios!!


  2. You’re welcome. 🙂

    Mai aveam între celelalte desene unul pe care l-aş fi preferat în locul primului, dar mi se părea că ar fi mai greu de recunoscut. Însă I might try într-o zi. În ultima vreme, nu am mai pus creionul în funcţiune. Acestea sunt făcute acum ceva ani buni, vreo 5-6.


  3. Sunt curios. Hai mai pune sau trimite-mi pe mail. Iti dau eu o poza dupa care sa faci? 🙂


  4. Tare. 🙂

    I will.


  5. Blogosfera evanghelică – Mesaj către bloggerii evanghelici

    Ediţia a II-a a Premiilor Thymos pentru bloguri evanghelice (50 de premii) va avea loc la Cluj în 31 ianuarie 2009. Afişul, care poate fi preluat, se găseşte pe blogul România Evanghelică, unde am afişat şi o listă cu 25 de nominalizări pentru categoria Cea mai interesantă postare (2008). Mai sînt cîteva zile în care puteţi face propuneri pentru cele trei categorii principale sau propune bloguri pentru cele 50 de premii.

    V-aş ruga să îmi comunicaţi date publice (nume blogger, localitate, confesiune, data lansării etc.) despre blogul vostru pentru a actualiza informaţiile despre cele 540 de bloguri evanghelice – am prezentat informaţiile pe care le am în postarea “Blogosfera evanghelică – Mesaj către bloggerii evanghelici”.

    http://romaniaevanghelica.wordpress.com

    Ce localitate consideraţi că ar fi potrivită pentru Festivalul Bloggerilor Evanghelici?


  6. Alin,
    mulţumesc pentru înştiinţare, mă voi gândi. Bine, fiecare va trage oala în… oraşul lui. 🙂



I ♥ comments

