h1

De vorbă pe verticală

Septembrie 20, 2009

church

Cum să Te arăt cu degetul că eşti aici, lângă orice frământare ce îmi fuge pe dinaintea pleoapelor şi lângă orice exaltare care mă redenumeşte în feluri în care doar Tu le ştii cu adevărat?

Cum să Te trasez într-un desen şi să Te prezint în cuvinte care nu Te încap pentru ca lumea să Te priceapă ca pe o ecuaţie concretă şi exactă?

Cum să Te programez la întâlnire cu veşnicii flămânzi de miracole şi minuni ca să Te pun pe masa de vânzare în pieţe pentru reclamă?

Cum să Te transform într-un produs ce se cumpără la oferte avantajoase, rentabile?

Să Te prezint ca pe cea mai bună afacere a anului? A anului acesta sau cel viitor? Să le spun că vor primi discount dacă beneficiază de oferta de a Te cumpăra până la finalul lunii? Să le spun că faci într-o zi ce alţii se laudă că fac într-un an?

Cum aş putea să Te reduc la demonstraţii omeneşti în lumea tridimensională, când Tu vii dintr-o lume pe care noi nici nu avem fantezia şi îndrăzneala să o visăm?

Noi doi avem un limbaj cunoscut în cămăruţă. Cine se poate încumeta să ni-l descifreze cu instrumente ştiinţifice şi să aibă dreptate?

Mă ştii dinainte de a ghici pământenii că pământul e rotund. Pot ei să se îndoiască de iubirea mea pentru Tine şi să rămână drepţi?

Mi-ai construit universul înainte ca oamenii să bănuiască ce e un univers uman. Cum ar putea ei să mă despartă de mâna Ta ce a creat atât ochiul, cât şi visul meu?

Cum să Te încap în litere neputincioase pe Tine, atotputernicul?

În ce mod să Te exprim pe înţeles pe Tine, inefabilul?

Cum să nu Te iubesc pe Tine, care Eşti? Se poate rezista unei astfel de iubiri?

4 comentarii

  1. Camix, bine că ţi-a venit pofta de a scrie vertical! M-am mişcat mai alene printre primele fraze, unde găseam ca pe tarabe, tot felul, dar apoi, când desprinderea a fost lămurită şi lămuritoare, evident că n-am putut decât să recunosc că nu se poate rezista Iubirii Lui! Or fi interogaţii, dar tot se potriveşte: Amin! 🙂


  2. Frumoase gânduri scrise … pe verticală!

    Nu, nu putem rezista Iubirii Lui! Această Iubire este însăşi esenţa a tot ceea ce există.

    Frumoasă şi fotografia! Tot pe …verticală şi ea.


  3. Adama,
    eu am conştientizat mai puţin desprinderea lămurită sau nu, am dat drumul unui tumult care se adunase de ceva vreme şi avea nevoie să iasă ca să nu dea peste. Conţine în el mai multe dileme generale, tarabele sunt doar o parte din marea masă.
    Mulţumesc pentru Amin.


  4. Alex,
    buna observaţie cu fotografia. Să ştii că nu a fost regizată! Partea asta nu. 🙂 Am rămas surprinsă când te-am „auzit”. Mda, chiar aşa, şi ea e pe verticală. Nu pot decât să mă minunez cât de instinctiv, intuitiv am ales. 🙂



I ♥ comments

