Archive for 23 Iunie 2010

h1

Nota de sub sol

Iunie 23, 2010

La Cuvinte la schimb, ne şi jucam cu poemele. Nu eram doar serioşi, nici neserioşi în întregime. Ceea ce urmează e un joc. Şi un răspuns unui alt poem, intitulat „Notă explicativă”, în acelaşi ton.

Acum, după urmărirea emisiunii-dezbatere despre libertatea presei de pe Realitatea TV, parcă vine ca o mănuşă:

Nota de sub sol

În cele de acum înainte
Voi încerca să fiu cât mai exact,
deşi mi-e greu să mă pronunţ
într-o astfel de complexă chestiune.
Am analizat documentele
cu privire
cu foarte mare atenţie
în timpul unei şedinţe
şi, îmi permiteţi, domnule,
veţi avea şi dvs cuvântul,
am constatat cu stupoare
că singura concluzie
finală
poate să mai fie
la ora actuală
aceasta.
Bineînţeles că problema
va fi în curând
reanalizată şi recalculată
în conformitate
fără a neglija
partea vătămată.
În consecinţă,
în legătură cu cele de până acum,
am fost foarte clar ultima dată.
Pentru că mă consider o persoană rezonabilă,
decizia finală
O vom lua în zilele care urmează.

