h1

Notă informativă

Ianuarie 8, 2011

Un fel de episod 2 la Nota de sub sol de aici.

Nu înţeleg ce îmi imputaţi
Întotdeauna am încercat să fiu
Şi chiar am fost
Nu-i aşa că am?
Am avut mereu,
Deşi am şi acum
un picior amputat,
mă rog, un niMic,
precum şi o bucată de inimă
amputare prin imputare
dar niMENi dintre cei importanţi
nu-mi impută nimic
aşadar ce dar îmi aduci?
Desigur, nu aveţi dreptate
Cu întrebările refuzate
Le-am refuzat pentru că
Nu le-am observat
În nicio stângă perfectibilă
Şi nu le-am observat pentru că
Am mai tratat şi răspuns
Domniilor voastre,
Acum trebuie să-mi răspund
Şi mie
La întrebări pe care nimeni
Nu mi le-a adresat
Şi de care nimeni
Nu va fi interesat,
Deci, vă rog,
Staţi liniştiţi la locurile mele,
Că acuşi le vând altora!

I ♥ comments

