h1

Fiu

Ianuarie 17, 2011

Mă ştii dinainte de a mă şti eu. Dinainte de a mă privi, tu mă priveşti deja. Mă chemi pe nume, pe un nume pe care numai Tu îl cunoşti de superficial.

Mă cadoriseşti cu credinţa pe care n-o pot crede şi mă iubeşti cu iubirea pe care n-o pot iubi, iar asta mă mustră mai mult decât toate certurile pe care ar fi drept să le îndur.

Ştiu că scara pe care vreau să urc nu se urcă de unul singur. Rămân jos şi ştiu ce sunt. Dar vreau să Fiu. Tu mă Fi-eşti în fiecare zi, eu mă sfiesc să Te privesc, dar e prea târziu. Sunt al Tău.

Şi Tu mă ştii şi mă ştiai, de-asta mă urmăreşti zilnic să-mi pui o oglindă în faţă. Să mă bucur tot mai mult că prin nu ştiu care taină m-ai tăinuit în Tine, deşi nu sunt. Ca să vreau să urc pe scară, să nu pot şi să Te rog.

Ca să-mi repeţi de fiecare dată că sunt tot al Tău. Şi azi!

I ♥ comments

