h1

Prezenţă

Iulie 30, 2011

Sufletul meu tânjea după El şi urechea mea Îi doreau cuvintele. Voiau să audă despre siguranţă şi pace, despre mâna Lui mare şi puternică.

Am dat să deschid Cuvântul Lui să continuu ce lăsasem început în Marcu. În grabă, degetele mi-au alunecat mai spre mijloc. Deşi am vrut să răsfoiesc spre Marcu, văzând unde îmi alunecaseră degetele, m-am oprit. Plângerile.

„Adu-Ţi aminte de necazul şi de rătăcirea mea, de pelin şi de otravă!”
Sufletul meu îşi aduce aminte mereu de ele şi este mâhnit în mine.
Iată ce mai gândesc în inima mea şi iată ce mă face să mai sper:
Bunătăţile Domnului nu sunt la capăt,
Ci se înnoiesc în fiecare dimineaţă: mare este credincioşia Ta!
„Domnul este de partea mea”, zice sufletul meu; de aceea nădăjduiesc în El.

Şi am continuat.

Dar am chemat Numele Tău, Doamne, din fundul gropii.
Tu mi-ai auzit glasul: „Nu-Ţi astupa urechea la suspinele şi la strigătele mele.”
În ziua când Te-am chemat, Te-ai apropiat şi ai zis: „Nu te teme!”


El e sfânt. Şi totuşi mă iubeşte. El mă lasă să sufăr pentru nelegiuirea mea, dar îmi întinde mâna pentru a mă scoate la lumină şi a-mi arăta cum toate stau în puterea Lui. Şi puterea Lui împreună cu iubirea Lui sunt ca să-mi facă bine.

 

2 comentarii

  1. Necaz, ratacire, pelin si otrava. Obsesiv – Sufletul meu îşi aduce aminte mereu de ele şi este mâhnit în mine.

    Ce bine ca mai apare, din cand in cand scanteia de ratiune din inima.


    • Bun revenit. 🙂
      Uneori – de fapt deseori – mă minunez (şi sunt cu atât mai recunoscătoare) de câtă îngăduinţă are cu noi Dumnezeu ca să ne încredem în El cu toate ale noastre.



I ♥ comments

