h1

Zilnice

Noiembrie 22, 2011

– Nu ţi-am spus Eu că voi fi cu tine de acum şi până în veci? Că nu voi lăsa să îţi alunece piciorul? Numai să crezi în Mine.

– Eu vreau, Doamne, dar nu pot.

– Ştiu că nu poţi. Dar pot Eu.

– Şi nu mă vei urî, Doamne, că nu pot nici măcar atât să fac?

– De câte ori nu ţi-am spus Eu că te iubesc? Cum să te urăsc?

– Mi-ai spus şi că mă iubeşti şi mi-ai spus să nu mă tem de nimic.

– Nu ţi-am purtat Eu de grijă în fiecare zi?

– În fiecare clipă. Ţi-am văzut minunile lângă mine şi am simţit mâna Ta.

– Atunci aminteşte-ţi că nimic nu se întâmplă fără ca Eu să o îngădui. Uită-te în jurul tău şi numără toate darurile pe care le-ai primit până vei obosi să le numeri. Aminteşte-ţi că toate le ai tot de la Mine. Şi că orice nu poţi tu pot Eu.

 

2 comentarii

  1. El poate… El TOTUL poate!
    Greoi la minte ce suntem! El TOTUL poate!


    • Greoi rău! pardon, greoaie!



I ♥ comments

