h1

Un mic butterfly effect

Decembrie 7, 2011

Tot în gimnaziu. Vrând să fiu puțin înainte la ora de desen și având dispoziție (când nu aveam dispoziție pentru așa ceva?), am început să pictez acasă. Ambianța primitoare, fără ochi iscoditori și evaluatori, am făcut un teren de tenis și unul dintre jucători (partea stângă jos). Nu mă grăbea nimeni, așa că am șters și am refăcut până am fost mulțumită de ce a ieșit.

Ajunsă la școală, eram curioasă de impresiile profesoarei. Mă apucasem între timp de celălalt jucător. Când trece profesoara pe lângă mine, observ cu coada ochiului că se oprește în spatele meu și revine. Hmm, mă gândeam, ”mda, așa zic și eu.”. Îmi spune:

– Ăsta tu l-ai făcut? (cu mirare ieșită din comun, așa că mă simțisem încântată)

– Da.

– Nu cred. Cine te-a ajutat? (aici îmi pierise încântarea, începea să mă irite)

– Cine să mă ajute? Eu l-am făcut acasă, am avut timp să îl lucrez.

– Atunci hai să vedem cum îți iese celălalt jucător.

Și acesta este rezultatul, nu mi se pare că jucătorul de sus l-a egalat pe cel de jos; nici profesoarei parcă nu i s-a părut. Chiar m-am mirat că nici nu terminasem desenul. Nu mai țin minte dacă luasem notă pe el, dar știu gustul pe care mi l-a lăsat. Se pare că gustul e vizibil și pe hârtie.

butterfly effect
2 comentarii

  1. Se pare ca jucatorul de sus isi poarta crucea in spate. Dar zambeste si la greu. 🙂


    • Da, chiar. Asta cu crucea o fi semn rău, mai ales după semnele din ultima vreme. Dar totuși e bine (pentru unii) că e în spate, nu în fața unui pupitru.



I ♥ comments

