h1

Schimbare de view

Martie 28, 2012

La început mi-am spus că nu am ce căuta într-un asemenea loc, într-un asemenea grup, într-o asemenea lucrare pentru Dumnezeu fiindcă sunt deja atât de mulți implicați în ea, atâția membri deja prezenți, încât, cu sau fără mine, lucrurile vor merge la fel. Eu nu mai reprezint nicio diferență prin prezență, așa că nici prin absență nu se produce mare pierdere.

Acum îmi spun că nu diferența pe care o face prezența mea acolo e cea care contează, nu modul în care aș putea eu aduce vreo schimbare sau avea vreun impact universal (exagerez intenționat pentru că mintea exagerează de multe ori fără să realizeze), ci schimbarea pe care mediul acela o lucrează în mine e important, felul în care lucrarea mă transformă pe mine e cel care contează. Datorită modului în care Dumnezeu mă schimbă pe mine acolo e important să fiu în acel loc, printre acei oameni. Oricum contăm fiecare dintre noi, iar cea mai importantă valoare e în ochii Lui, chiar dacă ne dorim să fim importanți și unii pentru alții, iar El ne arată că asta se poate și altfel decât cum ne-am imaginat noi.

 

2 comentarii

  1. Si pe mine ma schimba mediul in care lucrez. Se pare ca s-a ameliorat sanatatea.
    Multumiri pentru gandul-marturie!


    • Dumnezeu își găsește modurile Lui de lucru, numai să ne dea putere să călcăm pe unde dorește.



I ♥ comments

