h1

În Sculptură 2/3

Aprilie 6, 2012

Copacul de mai jos este neprelucrat, se află în Malta, Mdina. Dintre toate imaginile pe care le-am ales pentru ziua de Vineri, aceasta mi se pare cea mai mișcătoare tocmai pentru că pare apărută fără vreo intervenție umană.

Image

Umătoarea, Crucifiction, este realizată în lemn de măslin de către libanezul Bahij Gassoub, artist contemporan. Diferit, nou. Nu-mi dau seama dacă îmi exprimă altceva, dar are un impact care mă determină să o dau mai departe.

Image

Un alt artist contemporan, englezul Glynn Williams, are lucrarea Crucifixion. Frângerea fizică a trupului ca o oglindă pentru ce are loc în interior, pentru ceea ce reprezintă.

Image

Și o sculptură pe care am remarcat-o pentru expresivitatea personajelor, pentru fragmentele de trăiri adevărate, greutatea poverii înghesuite într-o bucată de piatră. Passion of Christ la Notre Dame de la Garde, în Marseilles, Franța.

 Image

2 comentarii

  1. A treia e de-a dreptul tulburătoare…



I ♥ comments

