h1

I can(‘t) read your mind

Aprilie 11, 2012

Numai de o vreme au început să mă impresioneze animalele. Acum cred că mi-ar face plăcere că am câte un exemplar din câteva. Mâța de pe scara noastră a fost foarte afectată când a murit un vecin care îi dădea de mâncare. Un timp, n-a mai mâncat. Era amărâtă rău.

Am văzut fotografiile (că poze nu e de ajuns să le spun) făcute de o prietenă unui câine. Am zis că nu e destul să le văd doar eu, așa că am primit undă verde să vi le împărtășesc. Să vedem ce vă exprimă. Animalele exprimă, totuși, multe sentimente. Cel puțin, așa ni se pare nouă. Dacă ele coincid cu ceea ce ne seamănă nouă – rămâne altă poveste, să o spună cei care au și citesc animalele mai bine.

Image

M-ați lăsat aici și v-ați dus să vă distrați. M-ați abandonat în pustietatea asta! Ce oameni!

Image

Uită-te la ea, repede și-a mai putut găsi pe altul!

2 comentarii

  1. E un frumos câine ciobănesc, care privește cu interes și prudență musafirii, după care se întoarce la treburile lui. 🙂



I ♥ comments

