h1

o vineri

Aprilie 13, 2012

Dacă ar fi să vă imaginați în Vinerea când a fost Isus răstignit, cine ați fi și ce ați face?

Eu cred că aș fi o fetiță de 15 ani (să nu care cumva să calculați), pierdută în spațiu, ascunsă prin spatele oamenilor înghesuiți să vadă ce se întâmplă, știind că urmează să moară un om bun și agitându-mă că nu pot face nimic și nu știu nici ce ca să împiedic. N-aș înțelege Cine e și ce a făcut, de fapt, decât mult mai târziu, după ce aș mai crește puțin, când mi-ar părea rău că nu L-am întrebat nimic, doar am ascultat ce spunea.

4 comentarii

  1. Aş putea fi Simon din Cyrene care să care Crucea nesilit de nimeni. Dar nici sutaşul care spune „Cu adevărat acesta a fost Fiul lui Dumnezeu!” sau tâlharul recunoscător de Dumnezeu nu m-aş da în lături să fiu. Oricum, cineva care s-a schimbat definitiv în acea Vineri… Totuşi, nu pot să nu mă-ntreb ce-ar fi fost dacă aş fi strigat „Crucifige!” şi aş fi plecat apoi la treburile mele, fără să ştiu ce s-a întâmplat.


    • Și, dacă ai fi strigat și ți-ai fi văzut de ale tale, dar ai fi aflat după câțiva ani cine și ce s-a întâmplat! Partea mea calvinistă își deschide ochiul.


  2. Parca ati fi in fotografia din header tu si fratele tau – cel cu piatra de cuart alb – aparandu-te de ceilalti miei de pe langa bloc… adica de pe imas…

    Cat despre amintirea Crucii si pomenirea ei – eram o celula a mainii care batea piroane. Si o lacrima a maicii, luandu-l pe Ioan la schimb…

    Sarbatori binecuvantate!


    • Da, da, seamănă, adică semănăm! Poate cel hotărât din imagine (adică cel din dreapta) pare a fi protectorul.
      Mulțumesc pentru urări, binecuvântate să fie și la tine, Domnul să fericească și să împlinească!



I ♥ comments

