h1

Evident

Mai 25, 2012

Image

6 comentarii

  1. Fotografia dispune de proprietatea aceea de a fi evidentă. Evidenţa, la rândul ei, are şi ea însuşirea de a surprinde şi de a scoate ceva la lumină.
    Prin urmare, aşteptăm o fotografie, cu tine evidentă, nu prin proiecţii retrovizoare ! 🙂


    • Hahahahah, tare! E accidentală înființarea ne-evidentă în această fotografie, deocamdată nu prea intenționez să mă înfățișez pe blog, nu așa public, că universul ăsta e un lac destul de mare pentru înot; acum, știu eu înota cât de cât, dar nu profesionist! 🙂


      • Mă gândeam acum la relaţia dintre proiecţie şi evident.
        Uneori proiecţia este tocmai mijlocul funcţional de a aduce în prim plan făptura pură a evidenţei. Faptul evident este pur şi simplu VĂZUT, pe când proiecţia mijloceşte OBSERVAŢIA, aceasta fiind, defapt, procedeul remarcilor cele mai largi ale cunoaşterii, nu ?
        Dar, se întâmplă şi ca faptul evident să fie recesiv, situat în afara observaţiei, altfel spus, să scape observaţiei şi, astfel, să nu poată fi adus din-afară decât prin mediaţia proiecţiei, ca mijloc al cercetării lucrurilor pe dinlăuntrul lor şi, apoi, al potrivirii/adecvării lor cu ceea ce se prefigura a fi evident.
        Iar, cum ar veni, în cazul tău, proiecţia te-a adus din afară exact înlăuntrul imaginii recesive ce se presupunea a „nu” fi trebuind observată. Deci, poţi să te superi pe proiecţie !

        Sau cum o fi ? hihihihi
        ………….
        Tu înoţi foarte bine, deci nu prea sunt şanse de înec.


      • Stai că mă depășește! 🙂

        A, apropo, să știi că am învățat să înot abia acum 3 ani. Nu mă bag în ape care îmi vin peste gât, că am învățat prima dată înotul sub apă și abia mă obișnuiesc cu cel deasupra. Nu chiar ca Petru, deși mi-ar plăcea.


    • E imaginea spiritului sau reflexia trupului? 🙂


      • Cine știe. Poate ambele!



I ♥ comments

