h1

Ciupim, măria ta

Iulie 16, 2012

– Domnule Ciuparu, ce specializare aveți?

– Păi, doamnă dacă pe dumneavoastră vă interesează ce specializare am eu ca să văd că zeci de pagini au fost

– Domnule Ciuparu, v-am pus o întrebare simplă.

– Și ca să mă pronunț într-o chestiune atât de simplă

– Domnule Ciuparu, nu am înțeles ce specializare aveți, că restul știu. Asta nu știu.

– Ca să pot fi solicitat de către Comisia

– Domnule Ciuparu, câți ani aveți?

– Păi… stați să mă caut prin buzunare, după buletin.

– Domnule Ciuparu, nu e nicio rușine să recunoașteți că sunteți inginer chimist.

**

Lucrările de la Bacalaureat ar putea fi corectate și de niște țărani, n-ar putea? Că doar și ei își pot da seama dacă au copiat sau nu.

**

Noi cu drag muncim.

**

La cine se aplică propoziția de mai sus?
La toaaaată lumea.

**

 

I ♥ comments

