h1

Reblogare nereblogată

Octombrie 24, 2012

De reblogat nu-mi place – că la un moment dat mă trezesc că pierd șirul autorilor articolului reblogat și prefer să nu îmi creez mai multe confuzii decât cele pe care le am deja – dar asta nu înseamnă că nu îmi place să pasez mai departe alte scrieri.

Un prieten scrie asta:
”Write something short. You are competing for attention. Write about a personal experience. It is more interesting how the cute barista from The Beat Cup broke your heart than what they said at church last Sunday about dating.”

Hm?

4 comentarii

  1. Did he really break it?
    Hmm…
    Asteptam prima experienta din lungul sir


    • Into a million pieces? We have no idea!
      De-a lungul timpului, am scris și scurt, și lung, și distant, și personal. Rămâne să se pronunțe lumea ce stil crede că e pe frecvența lor mai mult, atât la scris, cât și la citit. Poate unii preferă să scrie lung, dar să citească scurt și personal. Sau invers!


  2. Prietenul are perfectă dreptate ! 🙂



I ♥ comments

