h1

Atot-

Decembrie 2, 2012

”Căci mînia Lui ține numai o clipă,
dar bunăvoința Lui toată viața.
Seara vine plînsul,
Iar dimineața vine veselia.

[…]

Și mi-ai schimbat jalea în veselie,
mi-ai dezlegat sacul și m-ai încins cu bucurie,
pentru ca inima mea să-Ți cînte psalmi și să nu stea mută.
Doamne, Dumnezeul meu, eu pururea Te voi lăuda!
(din Ps. 30)
**
Domnul și Dumnezeul meu, Tu ne vindeci și ne ridici, Tu ne ierți și ne îmbrățișezi în bunătatea și iubirea Ta. Noi nu suntem vrednici, adu-ne Tu în voia Ta. Și pacea Ta. Îți mulțumim că ne iubești în fiecare zi la fel.

**

I ♥ comments

