h1

în căutarea lui nemomelo

Octombrie 21, 2013

De când am auzit piesa asta, am fost fascinată de ea, mai ales că nu i-am putut da de capăt nicicum. Nimeni dintre cei întrebați nu a putut să mă ajute s-o identific. Am primit-o cu denumirea de Instrumentala1, track 6.

http://www.trilulilu.ro/muzica-instrumentala/instrumentala1-1

Îmi seamănă teribil cu aerul din Lista lui Schindler, dar degeaba. Chiar dacă nu știți cu precizie, măcar dacă mă puteți îndruma spre un compozitor, spre un album.

Dacă nu mă puteți ajuta nicicum, spuneți-mi măcar ce vă transmite. Și asta m-ar bucura mult. Am făcut un schimb de păreri cu un prieten, se pare că părerile erau foarte diferite.

4 comentarii

  1. Am primit răspunsul!!!

    Mulțumiri fie aduse prietenului G, că am căutat-o de foarte mult timp și tehnologia ne-a salvat.


  2. Nigel Kennedy:
    ”He later included jazz, klezmer, and other genres in his repertoire.”
    ”He was a pupil at the Yehudi Menuhin School of Music,”
    ”He has been exploring Klezmer music with the Polish jazz band Kroke.”


  3. L-am gasit si eu folosing app-ul Shaza de la iPhone, excelent pentru asemenea trebi.
    Intr-adevar, o piesa superba, si cintata foarte bine.


    • Tare! Dar numai unele telefoane pot treaba asta. Ce bine că am dat-o pe blog. Trebuia cu mult mai mult timp în urmă! 🙂
      Mulțam mult! 🙂 Mă bucur că îți place.



I ♥ comments

