h1

molinism

Octombrie 28, 2013
așe

așe

foto

6 comentarii

  1. Reblogged this on Persona and commented:
    Asa, zic si eu; sa moara de ciuda conformistii


    • 🙂
      nuuu, să trăiască cum știu ei, să trăim și noi cum suntem îndrumați. 🙂


  2. Din păcate, în viața reală, când totul este redus la esență, nu există opțiunea aceasta. Nonconformiștii se conformează taberei nonconformiste 😦 Toți, fără excepție, ne înregimentăm ori în stratul de pe stânga, ori în cel de pe dreapta. La stânga sunt „caprele”, la dreapta sunt „oile”. Aparent straturile par la fel, unul poate mai uniform sau mai încântător decât altul, par normale, însă cel rătăcit pe la mijloc, între ele, cu siguranță nu este în stratul din dreapta, ci este în drumul spre stânga.


    • A, tu vorbești despre faptele oamenilor din punctul lui Dumnezeu de vedere. 🙂 Până acolo mai este ceva și până la vederea celor care sunt capre și oi din punctul Lui de vedere mai trebuie să traversăm multe sfere. Acum, asupra faptelor oamenilor, Dumnezeu probabil doar în două categorii împarte, dar eu nu pot avea pretenția că știu cu precizie într-un anumit moment care unde se include. Dacă aș ști, ”n-aș mai fi aici”, vorba lu fratelo. 🙂

      Revenind la imagine, aceasta e o ilustrație a unei probleme strict teologice, care nu poate exista fără nuanțe multiple. Aceea e rezolvarea pe care am găsit-o la problema liberului arbitru – predestinare – har – efort etc. și cu care rezonez eu cel mai bine după ce le-am întors pe toate părțile.


  3. Au, ce imagine sugestivă! nici să mă fi dat peste cap de trei ori şi nu aş fi putut-o imagina mai bine 🙂 Cred că doar privind la această reprezentare se poate scrie o carte.


    • Plăcutu-mi-a și mie! Deși poate o imagine ideală ar fi o mulțime formată din grupul din stânga și cel din dreapta deopotrivă. 🙂 Ca să fie răzvrătirea mai mare în ambele categorii că sunt așezate împreună.
      Dar nu, e doar o altă idee aceea, revin la începuturi, îmi place și mie. 🙂



I ♥ comments

