h1

Tu știi cât e ceasul?

Septembrie 20, 2014

Tu știi cât e ceasul?
Nu știu decât timpul.
Și cât e timpul?
E timpul să stau.
Stai atunci în gândul meu.
Nu știu dacă am loc.
Uite, îți fac eu,
O să uit o carte în loc.

Dar ceasul cât e?
Scump, nu ni-l permitem
E ceasul despărțirii
Și nu am timp să plec
Mai am de văzut ceva
În ochi.
O secundă. Avem?
Atât da.
Bun, hai să punem
Această secundă
La congelator.

Pentru la anul?
Pentru dincolo de ani.
Nu merge, e prea scump curentul
Până atunci.
Atunci îți ofer eu un ceas
Iar tu-mi vei da timp
Să-mi amintesc ce-am văzut.
Nu, mai bine îți dau eu timp
Să repari ceasul undeva
Poate va merge fără timp.

I ♥ comments

