h1

Pauză de ceai

Ianuarie 17, 2015

9 comentarii

  1. Cami, ce s-a întîmplat cu blogul tău?, e aproape inabordabil! Abia poate fi accesat!
    Fă-i ceva şi adu-l la parametrii de funcţionare normali! 🙂


    • Inabordabil? Inaccesibil? 🙂 Nu cred că am ce să-i fac. Dacă mă reprezintă, înseamnă că nu mai rezonezi cu mine, de fapt. 🙂 Ce aș putea face eu în privința aceasta?


      • Rezonăm bine :), dar pînă una-alta trebuie să aşteptăm cam 5 -7 minute pînă se deschide pagina blogului! Asta se întîmplă doar la accesarea blogului tău, deci nu cred că s-a fălincat brausărul ăsta! 🙂


      • Ioi, scuze. 🙂
        S-ar putea să fie din cauza prea multor articole care apar pe prima pagină. Le-am înjumătățit acum. Să vedem dacă merge mai bine, să-mi spui.


      • Încă se accesează foarte greu.


      • Cu ce browser îl deschizi? Că eu nu am nicio problemă și nu-mi dau seama ce să fie.


  2. Cu Google Chrome, dar numai în cazul blogului tău nu merge. Acum am folosit Opera şi a funcţionat perfect. Nu înţeleg.


    • Hmm, chiar ca e ciudat. Si eu folosesc tot Google Chrome, dar la mine merge la fel ca restul.


    • Dar ai putea încerca și de pe alte browsere, eventual de curiozitate ca să vezi dacă face la fel.



I ♥ comments

