h1

De ce merită să ai elevi (5)

Noiembrie 2, 2015

Azi, A. din clasa I era cu mâna pe burtică.
– Ce e, A.? Te doare burta, stomacul?
Încuviințează din cap.
Încep să-i fac investigația urgentă de amator, dacă a mâncat înainte de a veni la școală – bineînțeles că nu – dacă a băut. Are la el apă? Tot câte puțin. Voiam să-l lămuresc să mănânce puțin, dar nu am reușit (la orele mele, îi las de obicei să bea, iar ei știu asta, nu mă gândeam că ar avea rețineri să mănânce dacă îi dau undă verde).
L-am lăsat să stea blând fără să-l presez cu ora. Era destul de abătut tot timpul. La un moment dat, văd că stă cu lacrimile în ochi. Deja nu mai puteam, mi se înmuiau picioarele.
– Ce-i, A., cine te-o supărat?
Dă din cap că nu. Îi mângâi capul aproape de mine:
– Din cauza stomacului?
Încuviințează din nou din cap, dar de spus îmi spune:
– Da’ e mai bine acuma, e mai bine.

Nu știu, un sentiment de neputință, mi se părea că am ratat ceva. Voiam să fi făcut ceva care să rezolve treaba..

2 comentarii

  1. Sigur ai facut !



I ♥ comments

