h1

De ce merită să ai elevi (7) 

Noiembrie 2, 2015

Ieri a fost un moment unic (bine ar fi să fie și repetabil, mă tem să fac pronosticuri). Elevul cu deficiențe (mai mult psihice/ comportamentale decât cognitive) E., cu care nu am reușit să mă înțeleg nici (tot) anul trecut, nici anul ăsta până acum și care îmi spune din când în când că urăște engleza a avut ieri o revelație plăcută.
Se pare că i-a plăcut de minune cântecul pe care l-am ales ieri. Vorbim despre cineva care nu-și face nicio temă, nu scrie lecția în clasă, nu e atent etc. Și după ce am terminat de mult cântecul, în timpul orei, el încă o fredona.. Nu-mi venea să cred și încă mă mai minunez. Probabil și din cauză că îl simt pe el ca un eșec (al meu). frown emoticon
Asta e piesa:

I ♥ comments

