h1

Prietenii de școală

Martie 16, 2016

Spre clasă:
– Probleme cu tema?
– A. nu și-a făcut tema numa pe jumătate.
– A, ți-ai făcut tema?
– Da, mi-am făcut-o. Ai reușit toată?
Colega de lângă ea aruncă o privire în caiet și răspunde:
– Da, doamna, și-o făcut toată tema, nu e jumătate.
– C., tu ce vrei de fapt cu pârâtul ăsta cu tema pe jumătate? Sunteți colegi, măi, în primul rând sunteți colegi.
– A. nici nu se joacă cu noi împreună.
– Dar voi vă jucați împreună cu ea?
– Da, doamna, eu m-am dus o dată la ea să ne jucăm împreună.
Apoi mai sar și alte fete:
– Da, doamna, nici cu noi nu se joacă în pauze.
Și atunci îmi dau seama:
– Păi ce chef crezi că are, dragă C., dacă tu spui despre ea în gura mare în clasă că nu-și face temele decât pe jumătate. Și nici nu era adevărat. Ce încredere crezi că ar avea în tine că îi ești prietenă dacă o faci de râs în clasă? În locul ei, nici eu nu cred că aș avea chef să mă joc cu tine dacă ai face așa. Sunteți colegi și colege, nu țineți unii la alții? nu vă mirați dacă nu se joacă unii cu voi.

S-a lăsat liniștea, dar nu știu dacă vor reține asta… M-aș bucura să însemne ceva.

I ♥ comments

