h1

Absență

Aprilie 10, 2016

Sunt în întârziere.
Am lipsit de
Lângă Tine
Stăteai să mă aștepți
La margine de apă
Cu sfertul de soare
Deasupra.

Dar dormeam.
Eram frântă după
un nimic lucrat
cu multă migală
și dăruire.

Stăteai dimineața la cafea
Cu bunătatea
Trăgându-mă
De degete.

Mă grăbeam
Însă.
Aveam de muncit
Pe o lume
Fără sfârșit
cu multe culori
pervertite
de mânii.

Sunt absentă
De la privirea Ta
Atotștiutoare
Căci știi
toate motivele
pentru care
poți să nu mă
ierți.

Dar dacă Te rog…

3 comentarii

  1. drăguțe versuri
    nu pot să nu văd că unele versuri au literă mică și altele literă mare fără motiv aparent. în general arată mai bine cu literă mică dacă e vorba de vers liber.
    e vreun motiv pentru care nu sunt toate la fel?


    • Da, de obicei scot in evidenta anumite cuvinte sau marchez inceputuri de propozitie pe care le doresc mai evidente prin litera mare.
      Aveti simt al observatiei dezvoltat. 🙂 Poate scrieti de asemenea.


      • 🙂 nu știu la ce te referi cu ultima parte.
        am înțeles ideea. îmi place oricum



I ♥ comments

