h1

Stabat Mater de Jenkins

Ianuarie 27, 2017

Invitație la filarmonică. 🙂 Am ales câteva din piesele concertului Stabat Mater, Karl Jenkins. Însă merită ascultat tot. L-am savurat prima dată la căști; nu știu cum faceți, dar ar fi bine să fie stereo. 🙂

Concertul ăsta mi se pare o combinație de muzică simfonică bisericească și muzică de film. Are influențe arăbești, armene..

Așa, de gust pentru început, ca să vă facă chef:

  1. Cantus Lacrimosus
  1. Vidit Jesus in Tormentis
  2. Lament

  3. Sancta Mater

 

9 comentarii

  1. in „and the mother did weep” se intrevede prin lacrimi cerul senin al mintii rostit in mai multe limbi.
    si sa te tot pierzi cu „are you lost out in darkness?”


    • Îmi plac mult ambele, da. Cred că l-am ascultat de vreo 3 ori deja. Requiemul de Jenkins nu mi-a atras atenția foarte mult, deși am găsit unele piese pe care le-am remarcat. Iar acum ascult The Armed Man, dar tot sper să găsesc și altă piesă care să-mi vorbească pe lângă cea pusă pe blog, însă.. hm deocamdată nu. NU-mi dau seama care ce piesă e, că îl ascult ca full concert. Rămâne de descoperit.


    • Din Armed Man, îmi plac toate de la Agnus Dei încolo. Oricum, ar merita o analiză atentă pentru că văd că e vorba despre Mass Order, ceea ce mă pasionează. E o chestie revelatorie ce face el acolo.


      • este pe youtube sau pe rutracker, nu stiu daca mai e pe torenti si cu fiecare parte diferentiata. da este ceva aparte dar in spiritul lui de a aduce religii, versuri, muzici din diferite traditii laolalta. eu insa prefer requiemul.




      • Moamă, cum poate suna Cântecul exilului!!!! extraordinar..
        Și In these stones… mi-a placut. Dar asta prima e mortală.

        Da, am găsit piesele individuale chiar după ce pusesem comentariul. Și în acel full concert erau setate minutele fiecăreia.


  2. O minune!
    Îți mulțumim!


    • Mă bucur că îți place. 🙂 E recomandarea lui Diuras, comentatorul de mai sus.



I ♥ comments

