h1

Voia care (nu) e

Aprilie 30, 2012

Dumnezeule sfînt, îndură-Te spre noi, Te rugăm!
Închinarea mea să-Ţi fie plăcută şi de bun miros înaintea Ta. Piciorul meu să se plece smerit înaintea sfinţeniei Tale, iar genunchiul meu să se coboare degrabă în pămînt înaintea cuvintelor Tale lăsate pentru noi şi cele pe care ni le şopteşti atunci cînd Te ascultăm. Căci Tu vorbeşti; urechea noastră e cea care se închide în prezenţa Ta şi fuge departe de ea, temîndu-se să facă după poruncile Tale. Însă poruncile Tale sunt bune, noi suntem nelegiuiţii care nu căutăm îndeajuns voia Ta pentru că voia Ta e atît de deosebită de planurile noastre. Voia noastră capătă importanţă prea mare în ochii noştri, de aceea Te rugăm să ne faci iubitori ai voii Tale, căutători ai cuvintelor Tale şi înfăptuitori sinceri ai poruncii Tale! Supune, Te rugăm, voia noastră voii Tale şi îndrăgosteşte-ne de Tine pînă dincolo de noi, dincolo de puterile noastre! Căci noi suntem slabi şi căutători de sine. Smereşte-ne Tu în faţa Ta şi Te rugăm iubeşte-ne totuşi aşa neascultători şi nevrednici cum ne ştii, dar zdrobeşte-ne blînd voia pînă cînd voia Ta va fi singura pe care o vom iubi şi dori.

2 comentarii

  1. AMIN!!!
    O rugaciune spusa asa din inima NU SE POATE sa nu ajunga la Dumnezeu si sa nu devina realitate! Eu, una, am certitudinea ca voia ta va fi implinita! Iti multumesc pentru ca astazi, luni dimineata, m-ai ajutat sa imi incep ziua si saptamana intr-un chip atat de inaltator! Fii binecuvantata, prietena atat de valoroasa! >:D<


    • Mi-e greu să răspund, dar un lucru sigur pot spune: mă bucur și îți mulțumesc pentru fi-ire alături de mine și fie după Amin-ul tău!



I ♥ comments

