h1

Grieu

octombrie 18, 2011

3 comentarii

  1. Nu am afinităţi faţă de ceea ce înseamnă cultura spaniolă şi cea adiacentă Spaniei, dar Jaci Velasquez are un loc aparte în inima mea. Îmi plac mult de tot cântecele ei…atât versurile cât şi melodiile. Într-o vreme ascultam foarte mult Jaci Velasquez. Am să încep să reascult. Merită….categoric merită…

    Apreciază


    • Hm, nu sunt sigură că e vorba (doar) de cultură spaniolă (chiar dacă ştiu că ea cântă în limba spaniolă), eu ţineam minte de ceva legat de provenienţă mexicană şi americană, iar, după verificări, am aflat că Velasqueza are o provenienţă bine amestecată (probabil pe etape diferite strămoşeşti 🙂 ): americană, mexicană, spaniolă, franceză, scoţiană şi chiar arabă. Asta e o combinaţie surprinzătoare, trebuie să recunosc. Şi eu obişnuiam s-o „vizitez” mai des mai demult şi de atunci am rămas cu unele sechele pozitive (ca să resemantizez termeni) de la ea.

      Apreciază


      • Desigur că nu e vorba doar de cultura Spaniolă dar ea şi-a pus cel mai puternic amprenta asupra lui Jaci.
        Cât despre sechele…de astea tot să am…cel puţin eu unul…pe mine unul Jaci mă încântă…

        Apreciază



I ♥ comments

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.