h1

(dez)avantaj

Ianuarie 5, 2012

Pentru că, în timp, vrem mai bine (nu neapărat mai mult), ceea ce urmează este o versiune nouă a acesteia.

Eu nu-mi beau cafeaua amară
Iar acesta e un mare dezavantaj
Trecătorii se miră pe dinafară
De la arcada ochiului până sub pavaj

Eu o prefer dulce cu lapte
Iar acesta e un mare păcat
N-am călcat pe cărbune coapte
Şi n-am inspirat parfum sfâşiat

Ei mă văd dormitând în război
Cântând indiferente refrene
Iar eu miros cu coada ochilor goi
Confecţii de portrete doriangrayene.

I ♥ comments

